Laura ŠakirovaitėJul 22, 2021Įtikinimo instrumentai reklamoje: kas veikia vartotojus?Įtikinimas – pagrindinis reklamos tikslas. Dalinamės, kokios priemonės padeda jį pasiekti šiandien.
Valentinas MosteikisMay 31, 2021FOMO arba taip bijau nespėt, kad perku dabarPamenate, kai pandemijos pradžioje iš lentynų žaibišku greičiu nyko grikiai ir tualetinis popierius? Internetuose vis dar galime rasti...
Laima LingytėMay 31, 2021Dizainas – investicija, dėl kurios nepasigailėsiteRinkodaros ekspertai, kalbėdami apie prekių ženklo įvaizdį, neretai akcentuoja, jog turite būti matomi. Tačiau vien tik būti matomiems...
Justas MankusApr 27, 2021Google nebenori mūsų stebėti?„Google“ išplatino pranešimą, kuriame teigia planuojanti atsisakyti vartotojo naršymo istorija paremtų reklamų. Ateityje paieškos milžinė...