Paulina LazauskaitėFeb 27Konversijos marketinge: reikšmė ir matavimasKonversijos yra svarbus rodiklis, padedantis įvertinti, kaip sekasi jūsų verslui ir geriau suprasti visą vartotojo kelionę iki...
Paulina LazauskaitėJan 22Gamification: nuo smagios idėjos iki naudos įmoneiĮdomu, kaip skirtingus komandos narius vienijantis pomėgis netikėtai gali virsti išskirtine idėja, o pastaroji materializuotis ir tapti...
Paulina LazauskaitėDec 28, 2023Idėjų kalendorius 2024-ųjų metų komunikacijai: sausis, vasaris, kovasNorint, kad jūsų prekių ženklas išliktų matomas ir įdomus ištisus metus, reikalinga nuosekli kokybiško, vertingo bei įtraukiančio turinio...
Paulina LazauskaitėNov 15, 2023Kaip tinkamai pasiruošti Black Friday ir Cyber MondayArtėjant Black Friday ir Cyber Monday karštinei, rekomenduojame tinkamai pasiruošti: parengti komunikacijos planą, iš anksto sukurti...