Paulina LazauskaitėJul 1Idėjų kalendorius 2024-ųjų metų komunikacijai: liepa, rugpjūtis, rugsėjisNorint, kad jūsų prekių ženklas išliktų matomas ir įdomus ištisus metus, reikalinga nuosekli kokybiško, vertingo ir įtraukiančio turinio...
Paulina LazauskaitėMay 20SEO: kaip atsidurti paieškos rezultatų viršūnėje?SEO (Search Engine Optimization) – paieškos sistemų optimizavimas – neabejotinai yra kiekvieno marketingo žinovo žodyne. SEO tikslas –...
Paulina LazauskaitėApr 26Popup – neišnaudotas įrankis konversijų didinimuiVerslų poreikis būti pastebėtiems ir parduoti verčia marketingistus ieškoti ir taikyti efektyviausius reklamos metodus. Čia prieš akis...
Paulina LazauskaitėMar 28Idėjų kalendorius 2024-ųjų metų komunikacijai: balandis, gegužė, birželisNorint, kad jūsų prekių ženklas išliktų matomas ir įdomus ištisus metus, reikalinga nuosekli kokybiško, vertingo bei įtraukiančio turinio...