Paulina Lazauskaitė3 hours agoPopup – neišnaudotas įrankis konversijų didinimuiNorint, kad jūsų prekių ženklas išliktų matomas ir įdomus ištisus metus, reikalinga nuosekli kokybiško, vertingo bei įtraukiančio turinio...
Paulina LazauskaitėMar 28Idėjų kalendorius 2024-ųjų metų komunikacijai: balandis, gegužė, birželisNorint, kad jūsų prekių ženklas išliktų matomas ir įdomus ištisus metus, reikalinga nuosekli kokybiško, vertingo bei įtraukiančio turinio...
Paulina LazauskaitėFeb 27Konversijos marketinge: reikšmė ir matavimasKonversijos yra svarbus rodiklis, padedantis įvertinti, kaip sekasi jūsų verslui ir geriau suprasti visą vartotojo kelionę iki...
Paulina LazauskaitėJan 22Gamification: nuo smagios idėjos iki naudos įmoneiĮdomu, kaip skirtingus komandos narius vienijantis pomėgis netikėtai gali virsti išskirtine idėja, o pastaroji materializuotis ir tapti...