top of page


Asmeninis prekės ženklas: imkit mane ir skaitykit
„Ir tatai skaitydami, permanykit…“ Kaip permanys jus, priklausys tik nuo jūsų pačių. Kiekvienas kuriame (kartais patys to nesuprasdami)...

Deimantė Paliackaitė
Aug 17, 2021


Įtikinimo instrumentai reklamoje: kas veikia vartotojus?
Įtikinimas – pagrindinis reklamos tikslas. Dalinamės, kokios priemonės padeda jį pasiekti šiandien.

Laura Šakirovaitė
Jul 22, 2021


FOMO arba taip bijau nespėt, kad perku dabar
Pamenate, kai pandemijos pradžioje iš lentynų žaibišku greičiu nyko grikiai ir tualetinis popierius? Internetuose vis dar galime rasti...

Valentinas Mosteikis
May 31, 2021


Dizainas – investicija, dėl kurios nepasigailėsite
Rinkodaros ekspertai, kalbėdami apie prekių ženklo įvaizdį, neretai akcentuoja, jog turite būti matomi. Tačiau vien tik būti matomiems...

Laima Lingytė
May 31, 2021
bottom of page