top of page

Neišnaudotas Facebook potencialas

Updated: Jan 30, 2020

Kai pasaulio marketingo specialistai komunikaciją Facebook’e traktuoja kaip būtinybę, Lietuvos įmonių atstovai vis dar svarsto, ar verta jų verslui turėti paskyrą populiariausiame socialiniame tinkle. Klausimai kyla dėl to, kad daugelis organizacijų neišnaudoja šio komunikacijos kanalo galimybių, nepasiekia norimų rezultatų arba nežino, kaip tai padaryti. Kylant dvejonėms svarbu išsiaiškinti, kokią vertę įmonei gali sukurti Facebook’as.

Facebook reklama

Vertė priklauso nuo užsibrėžtų tikslų


Komunikacijos vertė bet kokioje soc. tinklo platformoje pirmiausia priklauso nuo numatytų tikslų išsikėlimo ir realizavimo. Tikslai padeda orientuotis nustatant auditoriją, kuriant turinį ir analizuojant rezultatus.

Dirbdami su įvairių įmonių komunikacija socialiniuose tinkluose, išgryninome 5 svarbiausius tikslus, kuriuos galima sėkmingai įgyvendinti Facebook’e:

  • Formuoti teigiamą įmonės įvaizdį ir skatinti pasitikėjimą;

  • Didinti prekės ženklo žinomumą ir matomumą;

  • Sužadinti norą įsigyti prekes arba paslaugas;

  • Palaikyti ryšį su esamais ir potencialiais klientais;

  • Siekti neatsilikti nuo tiesioginių konkurentų.

Mūsų praktika rodo, kad geriausia pasirinkti vieną arba du tikslus, artimiausius įmonės veiklos sričiai, specifikai ir vertybėms.

Pavyzdžiui, tikėtina, kad verslams, teikiantiems paslaugas kitiems verslams (B2B atstovams), Facebook’o platformoje tiesiogiai pritraukti naujų klientų nepavyks, tačiau tinkamas turinys gali padėti kurti patrauklaus prekės ženklo įvaizdį ir tapti viena iš potencialaus kliento susidomėjimą skatinančių priežasčių.

Taip pat, didmenininkams pardavimai Facebook'o platformoje nėra aktualūs, nes pavieniai asmenys greičiausiai dideliais kiekiais prekių nepirks. Visgi pasakojant apie įmonės veiklą, filosofiją, „darbo virtuvę“ ir išryškinant benduomeniškumo, socialinės atsakomybės, inovatoriškumo aspektus auginamas pasitikėjimas įmone bei galima pritraukti potencialius darbuotojus.


Rezultatai priklauso nuo įdėto darbo ir pastangų


Dažnai įmonės Facebook’o puslapio administravimas tampa antraplane pareigybe marketingo, personalo valdymo ar pardavimų sričių atstovams, todėl tam dėmesio skiriama per mažai. Laiko, žinių ir patirties stoka lemia, kad pranešimais dalinamasi spontaniškai, turinys nepasiekia tikslinės auditorijos, o reklamoms skirti pinigai – „išdeginami“ beprasmiškai.

Norint pasiekti efektyvius rezultatus ir išnaudoti visus Facebook’o įrankius tikslingai, reikia nemažai pastangų ir planavimo įgūdžių. Jeigu nesate įsitikinę, kaip organizuoti komunikaciją, neturite tam laiko ar noro – verta pasidomėti marketingo agentūrose siūlomų socialinių tinklų specialistų paslaugomis. Šie žmonės kasdien susiduria su įvairių įmonių komunikacija, todėl geriausiai žino, kaip greičiau pasiekti norimų rezultatų ir kurti kokybišką, Sėkmingą turinį.

bottom of page