top of page

Kodėl verta turėti išorinius (outsource) marketingo partnerius?

Updated: Jan 30, 2020


Diskutuodami galėtume įvardyti daug išorinio marketingo specialisto privalumų, tačiau remdamiesi savo patirtimi išskirtume 5 pagrindines priežastis, dėl kurių įmonės Lietuvoje samdo patyrusius, kvalifikuotus išorinio marketingo partnerius:

Rinkodaros paslaugos

1. Kai nėra darbo pilnam etatui


Įprasta, kad nebūtinai visas 8 darbo valandas paskiriame profesinei veiklai ir užduotims atlikti. Tačiau būna situacijų, kada samdomas marketingo specialistas neturi tiek užduočių, kad išdirbtų 160 valandų per mėnesį. Tai išryškėja tada, kai tokie patys ar panašūs marketingo darbai jau yra daryti anksčiau arba sukauptas patirties ir žinių bagažas sumažina jų atlikimo trukmę. Kita vertus, mažesnėse įmonėse arba siauresnės specifikos versluose gali užtekti skirti 20 valandų per mėnesį marketingo darbams atlikti.


2. Kai verslininkai nori aukštos kvalifikacijos specialisto už mažesnį atlyginimą

Gero marketingo vadovo uždarbis Lietuvoje prasideda nuo 2000 Eur į rankas, o toks atlyginimas su mokesčiais darbo vietos kainą išaugina iki 3364,29 Eur. Ne visos įmonės linkusios tiek mokėti patyrusiam, kvalifikuotam specialistui, todėl norėdami turėti kompetentingą pagalbą pigiau – verta pasirinkti išorinio marketingo specialisto paslaugas.


3. Kai siekiama objektyvumo ir tikslų įgyvendinimo


Išoriniai specialistai dažnai pasižiūri į verslą kitu kampu ir gali iš šono pateikti įdomių, naujų įžvalgų. Jie išlaiko objektyvų požiūri ir siekia užsibrėžtų tikslų, o vidiniai darbuotojai dažnai susiduria su rutina arba atlieka pašalinius darbus, kurie neveda prie tikslų įgyvendinimo. Be to, išoriniai marketingo partneriai orientuoti į numatytos strategijos vykdymą, nes rizikuoja prarasti įmones-klientus, kurie nepateisinus lūkesčių ieško naujų partnerių.

4. Išoriniai marketingo partneriai lengvai pakeičiami, o samdomų vidinių darbuotojų keitimas - ilgesnis ir sudėtingesnis procesas


Samdant darbuotojus ar specialistus iš išorės tikimasi, kad jie įvykdys jiems keliamus tikslus. Jeigu rezultatai netenkina, žymiai lengviau pakeisti išorinius partnerius nei samdomus vidinius darbuotojus: nereikia dėti darbo skelbimų, daryti darbuotojų atrankų, išsiaiškinti jų kompetencijų, o po to priėmus į darbą apmokyti ir laukti, kol darbuotojo darbas pradės siekti norimų rezultatų. Tereikia išsirinkti marketingo partnerius, kurių vizija ir Jūsų tikslai labiausiai sutampa.


5. Kai įmonėms daro didelę įtaką sezoniškumas

Įmonei, kuriai didelę įtaką daro sezoniškumas, samdyti marketingo specialistus pilnu etatu nėra prasminga: skirtingais metų laikais kintant darbų apimtims išlaikyti darbuotojus mokant vienodą atlyginimą – nepraktiška ar nuostolinga, o geri specialistai nenori būti samdomi trumpam laikotarpiui.


Jeigu svarstote ar samdyti marketingo specialistą iš vidaus, ar iš išorės – tikimės, kad šios priežastys padės Jums apsispręsti.

Comments


bottom of page