Kodėl verta turėti išorinius marketingo partnerius?

Kūrybininkus ir pardavimų specialistus vienijanti marketingo agentūra „Sėkmingi“ skaičiuoja ketvirtuosius gyvavimo metus ir toliau nesustodama auga. Į virtualią erdvę persikonvertavęs gyvenimas paskatino Lietuvos įmones skirti dėmesio skaitmeniniam marketingui, o čia daliai jų kilo klausimas – samdyti darbuotojus ar ieškoti agentūros? „Sėkmingi“ dalijasi, kodėl verta rinktis išorinius marketingo partnerius.



Devyndarbiai neegzistuoja


„Pasidarysiu pats tą feisbuką.“ Frazė, kurią reikėtų slėpti kuo giliau ir bėgti nuo ja vis dar tikinčių. Asmeninio Facebook profilio turėjimas dar nereiškia, kad pats sugebėsite profesionaliai valdyti oficialų įmonės puslapį, kurio kokybiškam išpildymui ir efektyviam reklamos valdymui gali prireikti 5-6 profesionalų pagalbos. Tas pats galioja ir visiems kitiems marketingo įrankiams, kurių kiekvienam reikia ne tik išmanyti pagrindinius principus, bet ir domėtis naujovėmis.


Profesionalus, patyręs tekstų rašytojas, grafikos dizaineris, socialinių tinklų ir Google reklamos specialistas viename – maždaug tokią paslėptą mintį nesunku užčiuopti darbo skelbimuose, kuriuose įmonė ieško marketingo specialisto. Toks žmogus gal ir atsiras, versis per galvą, kad išpildytų visus jūsų lūkesčius, bet negebės tinkamai įsigilinti į visas sritis.


Darbas nepilnam etatui


Jei nesate didelės korporacijos atstovas, tikėtina, kad jums visas marketingo skyrius nebus reikalingas, todėl pirmoji mintis – imti dairytis vieno darbuotojo, kuris apimtų visus smulkius marketingo darbus. Būna situacijų, kai samdomas marketingo specialistas neturi tiek užduočių, kad išdirbtų 160 valandų per mėnesį. Tai išryškėja tada, kai tokie patys ar panašūs marketingo darbai jau yra daryti anksčiau arba sukauptas patirties ir žinių bagažas sumažina jų atlikimo trukmę. Mažesnėse įmonėse arba siauresnės specifikos versluose gali užtekti skirti 20 valandų per mėnesį marketingo darbams atlikti.


Darbuotojas sezonui


Jei jūsų įmonė teikia paslaugas ar prekiauja produktais, kurie sukrauna metines pajamas per vieną sezoną (pavyzdžiui, vasarą ar kalėdinį laikotarpį), „laikino“ marketingo specialisto samdymas nėra geriausias sprendimas. Skirtingais metų laikais, kai kinta darbų apimtys, išlaikyti darbuotojus mokant vienodą atlyginimą – nepraktiška ir nuostolinga, o geri specialistai nenori būti samdomi trumpam laikotarpiui.


Žvilgsnis iš toliau


Jei jau kelis dešimtmečius gaminate tą patį produktą ar teikiate tą pačią paslaugą, nuolatinis naujų komunikacijos idėjų kūrimas tampa ne smagiu procesu, o kančia. Išorinė marketingo komanda pažvelgs į jūsų verslą iš šono, pasiūlys šviežių idėjų. Vidiniai marketingo darbuotojai dažnai susiduria su rutina arba atlieka pašalinius darbus, kurie nustumia marketingą į antrą planą. Be to, išoriniai marketingo partneriai orientuoti į numatytos strategijos vykdymą, nes nenori nepateisinti lūkesčių ir prarasti kliento – jūsų.