top of page

Email marketingas: tiesioginis kelias į Black Friday ir Cyber Monday pardavimų sėkmę

Dinamiškame skaitmeninės rinkodaros pasaulyje tendencijos keičiasi šviesos greičiu. Įmonės nuolat ieško naujoviškų ir efektyvių būdų savo produktams bei paslaugoms reklamuoti. Ypač rudenį, kai artėja Black Friday ir Cyber Monday išpardavimai – vartotojai aktyviai ieško nuolaidų, o verslai stengiasi išnaudoti kiekvieną galimybę. Todėl siūlome išbandyti seniausią skaitmeninės komunikacijos formą, kuri šiais laikais yra viena iš efektyviausių – naujienlaiškius.



Email marketingą verta išbandyti visiems


Nors kai kuriems gali pasirodyti, kad dėl spam laiškų gausos naujienlaiškiai neveikia, galime patikinti, kad tai netiesa. „Statista“ duomenimis naujienlaiškių galimybės tik didėja. Iki 2027 m. pasaulinė email marketingo rinka prognozuojama sieks net 17,9 mlrd. dolerių, palyginti su 2020 m., kai jos vertė siekė 7,5 mlrd. dolerių.


Naujienlaiškių marketingas didina prekių ženklo žinomumą, patikimumą, stiprina jūsų esamų klientų lojalumą ir generuoja pardavimus. Email marketingas gali būti veiksmingai pasitelktas bet kuriame vartotojo kelionės etape, pavyzdžiui: užsiregistravus svetainėje, užpildžius pop-up arba laimės rato formą, įsidėjus produktą į krepšelį, pateikus užsakymą ar net užmiršus apie elektroninės parduotuvės egzistavimą.


Email marketingas per Black Friday ir Cyber Monday išpardavimus


Artėjant lapkričio pabaigai, dalis pirkėjų jau pradeda galvoti apie Kalėdinius pirkinius ar elektroninėse parduotuvėse sudėję pirkinių krepšelius, laukia rudens išpardavimų. Black Friday ir Cyber Monday tampa būdu vartotojams sutaupyti ir įsigyti norimus produktus už mažesnę kainą. „Omnisend“ duomenimis, per 2022 m. Black Friday naujienlaiškiais sugeneruotų užsakymų skaičius išaugo 13,8 %, o Cyber Monday net 34,4 %.


Kaip verslui pasiekti savo klientus šiuo konkurencingu metu? Pasinaudokite plačiomis naujienlaiškių komunikacijos galimybėmis. Kelias dienas prieš išpardavimus siųskite savo klientams išankstinius pranešimus, kurių tikslas – priminti apie artėjančias akcijas ir skatinti laukti jūsų pasiūlymo. Rekomenduojame siųsti 1-3 laiškus per savaitę. 9-10 val. ryto yra populiariausias laiškų siuntimo laikas, todėl norint išsiskirti, rekomenduojama siųsti laiškus darbo dienos pabaigoje. Bet tai ne viskas – galite išnaudoti automatizacijas: pasisveikinimo, apleisto krepšelio, užsakymo patvirtinimo, peržiūrėto produkto, cross-sell ir up-sell laiškų sekas. Jos ne tik primins vartotojams apie jūsų produktus, bet ir gali padėti sugeneruoti pardavimų.


O ką daryti, jei norite daugiau? Pasinaudokite papildomais naujienlaiškių įrankiais ir padidinkite savo potencialių klientų duomenų bazę. Derinkite įvairias prenumeratos formas: pop-up, landing page ir laimės rato formos leis jums atrasti naujų kontaktų, kurie gali tapti pirkėjais. Svarbu, kad prenumeratos formos aiškiai komunikuotų vertės pasiūlymą, o ant CTA (Call To Action) mygtuko rekomenduojama vengti žodžio „prenumeruoti“. Be to, neužmirškite kitų platformų integracijų: naudokite „Google“ ir „Facebook“ reklamas, kurios vartotojus nukreips į prenumeratos langą. Pavyzdžiui, galite sujungti FB Lead Ads su „Omnisend“ platforma ir taip išplėsti savo klientų duomenų bazę.


Email marketingas – galimybė pasiekti tikslinius vartotojus


Email marketingas išlieka puikia priemone verslams pasiekti savo klientus ir generuoti pardavimus. Ypač artėjant Black Friday ir Cyber Monday, naujienlaiškiai tampa vertinga komunikacijos priemone, tereikia žinoti ir išnaudoti visas naujienlaiškių marketingo galimybes.

Jei norite išbandyti ar praplėsti naujienlaiškių galimybes jūsų versle, kreipkitės į mus. „Sėkmingi“ tapo pirmąja Lietuvos marketingo agentūra, prisijungusia prie „Omnisend“ Agency Directory partnerių. Tai reiškia, kad esame „Omnisend“ partneriai ir turime tiesioginį ryšį su šia platforma, tad galime pasiūlyti išskirtinai kokybiškas paslaugas.

bottom of page