top of page

 
NAUJIENLAIŠKIAI

 

Naujienlaiškiai: tekstinio ir vizualinio turinio kūrimas

Tekstinio ir vizualinio turinio kūrimas

Naujienlaiškiai yra galingas įrankis, padedantis išlaikyti glaudų ryšį su auditorija ir skatinantis pardavimus. Naujienlaiškiuose skelbiame naujienas, akcijas, dalinamės idėjomis, pasiūlymais, naudinga informacija, straipsniais arba jų ištraukomis. Tačiau, kad peržiūrėtų laiško turinį, vartotojas pirmiausia turi susidomėti naujienlaiškio antrašte. Siekdami didinti atidarytų naujienlaiškių procentą, naudojame įtraukiančias, įdomų ir naudingą turinį žadančias antraštes, kurios skatina smalsumą ir norą sužinoti daugiau. 

 

Tekstinis ir vizualinis naujienlaiškių turinys taip pat turi didelę įtaką skaitytojų įsitraukimui, supratimui ir atliekamiems veiksmams. Vieni naujienlaiškių gavėjai juos skaito lėtai, prie rytinio kavos puodelio, o kiti greitai permeta akimis, todėl įtraukiančiais tekstais bei vizualia medžiaga sudominame skaitytoją, paskatinti skaityti toliau bei aplankyti jūsų įmonės tinklalapį. Kuriant naujienlaiškį svarbu, kad jis būtų estetiškas, neperkrautas, bet tuo pačiu turiningas ir naudingas. Tad, deriname turinį taip, kad jis būtų aiškus, naudingas, patrauklus ir atitiktų jūsų prekių ženklą bei verslo tikslus. 

 

Automatinė naujienlaiškių seka

Automatinė naujienlaiškių seka – naudingas įrankis verslui, kuris leidžia efektyviai komunikuoti su esamais ar potencialiais klientais. Ši seka susideda iš automatizuotų elektroninių laiškų, kurie yra siunčiami prenumeratoriams pagal nurodytus laiko intervalus ar kitas sąlygas. Ji leidžia pristatyti turinį automatiškai, kuriant ir išlaikant ryšį su vartotojais ir informuojant juos apie naujienas, produktus ar pasiūlymus. Automatinė naujienlaiškių seka taip pat gali padėti padidinti klientų lojalumą jūsų prekei ar paslaugai. Automatizacijos naudojamos pasisveikinimo, apleisto krepšelio, kryžminio pardavimo ( ang. Cross-sell), papildomo pardavimo (ang. Up-sell), peržiūrėtų prekių, užsakymo patvirtinimo ir kitoms naujienlaiškių sekoms. 

 

Paliktų krepšelių naujienlaiškiai

Vartotojas įsidėjo prekes į krepšelį, tačiau nebaigė užsakymo? Paliktų krepšelių naujienlaiškiai gali paversti potencialius klientus pirkėjais, primindami jiems apie nebaigtą užsakymą ir paskatindami jį užbaigti. Naujienlaiškių platformos diegiamos į internetinius puslapius ir jos mato produktus, esančius krepšeliuose, todėl paliktų krepšelių naujienlaiškiai yra personalizuoti – juose rodomi ne bet kokie, o klientų jau išsirinkti ir prieš tai įdėti į krepšelį produktai. Laiškas gali būti papildomas nuolaida ar specialiu pasiūlymu, kuris didina motyvaciją užbaigti užsakymą. Ši automatizacija ypatingai naudinga e-komercijai - kartą ją paruošus, daugiau jų keisti nereikia ir jos pastoviai atneša pardavimus. Žinoma, reikia kartas nuo karto peržiūrėti, ar informacija automatizuotuose laiškuose nepasenusi.
 

Cross-sell ir up-sell naujienlaiškiai

Klientas atliko užsakymą, o kas dabar? Neužmirškite lojalių klientų – pasinaudokite „Cross-sell” ir „Up-sell” naujienlaiškių privalumais. Šie naujienlaiškiai leidžia išplėsti jūsų klientų prekių pasirinkimą ir padidinti pardavimus. „Cross-sell” naujienlaiškiuose pirkėjams siūlome papildomus produktus ar paslaugas, kurios gali būti naudingos ir susijusios su jau įsigytais produktais. „Up-sell” naujienlaiškius naudojame pasiūlyti vartotojui įsigyti panašius produktus. „Cross-sell” ir „Up-sell” naujienlaiškiai padeda didinti pardavimus ir tuo pačiu gerina klientų patirtį. Suteikdami pirkėjams daugiau pasirinkimo galimybių ir siūlydami vertingas prekes ar paslaugas, galite pasiekti puikių rezultatų. 
 

Prenumeratų formos

Paverskite svetainės lankytojus lojaliais pirkėjais, naudodami prenumeratų formas. Naujienlaiškių prenumeratų formos padeda plėsti kontaktų sąrašą, pristatyti svarbią informaciją ir supažindinti su išskirtiniais pasiūlymais. Pritraukite potencialius klientus ar išlaikykite esamus su „Popup” langu, laimės ratu, prenumeratų puslapiu ar juostele. Visus šiuos įrankius naudojame kontaktų skaičiaus auginimui, ryšio su auditorija užmezgimui, paskatinimui tapti jūsų klientais.

 

Naujienlaiškių analizė

 

Nėra universalaus atsakymo, koks turi būti sėkmingas naujienlaiškis, todėl atliekame A/B testavimus, kurių metu lyginame skirtingas antraštes, turinio elementus bei siuntimo laiką. Taip pat stebime ir analizuojame rezultatus: kiek gavėjų atidarė naujienlaiškį, kiek iš jų aplankė įmonės tinklalapį, ar išsiuntus naujienlaiškį padaugėjo užsakymų ir t.t. Pagal šiuos duomenis sprendžiame, kokie naujienlaiškiai yra patraukliausi jūsų klientams ir kokiu metu bei kaip dažnai geriausia juos siųsti, kad pasiektume geriausią rezultatą.

Naujienlaiškiai: automatinė naujienlaiškių seka
Naujienlaiškiai: paliktų krepšelių naujienlaiškiai
Naujienlaiškiai: Cross-sell ir up-sell naujienlaiškiai
Naujienlaiškiai: prenumeratų formos
Naujienlaiškiai: naujienlaiškių analizė
bottom of page