KITOS PASLAUGOS
Klientų pasitenkinimo tyrimas ir analizė
Klientų pasitenkinimo tyrimas yra svarbus žingsnis siekiant užtikrinti ilgalaikį jūsų klientų lojalumą ir verslo sėkmę. Atliekame tyrimus ir pateikiame analizę, kuri leidžia giliau suprasti klientų poreikius, lūkesčius ir patirtį. Priklausomai nuo tikslų, verslo srities ir galimybių, tyrimams pasitelkiame įvairias metodikas: apklausas, interviu, focus grupes, naudotojų elgesio analizę ir t.t. Remiantis gautais rezultatais, pateikiame išsamią ataskaitą su išvadomis ir rekomendacijomis.
Marketingo strategija ir konsultacijos
Aiškūs verslo tikslai, išgryninta vizija, misija, vertybės, rinkos tyrimai ir veiklos planas – marketingo strategijos pagrindas. Kurdami strategiją, įvertiname konkurencinę aplinką, padedame išgryninti kas yra jūsų tikslinis klientas ir kokie galimi segmentai. Sukuriame kliento personą ir kliento kelionės žemėlapį. Identifikuojame teikiamas vertes ir suformuluojame unikalų vertės pasiūlymą. Įvertiname prekinio ženklo identitetą, teikiame pasiūlymus reikalingoms korekcijoms, esant poreikiui, sukuriame naują. Suplanuojame kokius komunikacijos kanalus naudoti, kokia turinio strategija bus efektyviausia, kaip optimizuoti svetainės ir socialinių tinklų veiklą bei kokius reklamos būdus pasirinkti.
SMS marketingas
SMS marketingas yra būdas perduoti vartotojui aktualią informaciją tiesiai į jo mobilųjį telefoną. Šis marketingo kanalas naudingas tuo, kad yra sąlyginai nebrangus, leidžia lengvai pasiekti tikslinę auditoriją, o SMS pranešimus perskaito beveik visi jų gavėjai. Dažniausiai SMS žinutėmis siunčiami specialūs pasiūlymai, nuolaidos, apklausos, kvietimai ar personalizuoti pranešimai.