top of page

 

ĮVAIZDŽIO FORMAVIMAS

Įmonės įvaizdis, neretai pavadinamas reputacija, yra visuomenės jausmai ir mintys apie įmonę.  Net jei įmonė nedirba su savo įvaizdžiu, jį vis tiek turi.
 

Įmonei įvaizdžio formavimas tampa aktualus norint visuomenės akyse atrodyti patraukliai, bendruomeniškai, sąžiningai ir patikimai. Nors šis noras atrodo kompleksiškas ir neapibrėžtas, egzistuoja marketingo įrankiai, iš kurių susideda įmonės įvaizdžio formavimas. Tai gali būti įmonės misija, vizija, vertybės, įmonės identitetas (įmonės spalvos, logotipas, šūkis, kt.), darbuotojų motyvacinė sistema, mokymai, reklama žiniasklaidoje ar socialiniuose tinkluose ir dar daugiau.
 

Patikimos įmonės įvaizdis padeda padidinti pardavimus ar net pritraukti investuotojus. Socialiai atsakingos įmonės įvaizdis padidina klientų lojalumą, kuria ryšį tarp kliento ir įmonės, padeda pritraukti naujų klientų. Įmonės, kurioms svarbus darbdavio įvaizdis, motyvuoja darbuotojus bei nesunkiai randa naujų.

   Visos paslaugos

rodykle-2-18.png
Marketingo paslaugos.png

   Visos paslaugos

rodykle-2-18.png
Marketingo paslaugos.png
bottom of page