INTERNETINĖS SVETAINĖS
Atėjęs į internetinę svetainę lankytojas skiria 10-20 sekundžių įvertinti, ar joje esanti informacija yra tai, ko jis ieškojo. Siekiant didesnio lankytojų įsitraukimo ir geresnio internetinės svetainės funkcionalumo, būtina atsakyti į šiuos klausimus:
1. Koks Jūsų internetinės svetainės tikslas?
Pasitaiko, kad internetiniam puslapiui keliami keli tikslai, tačiau siekiant maksimaliai optimizuoti rezultatus, rekomenduojame kelti vieną aiškų tikslą. Jį nustatyti reikalingas išsamus pokalbis, kurio metu įsigiliname į kliento verslą, sąlyčio su klientais taškus, vertės grandinę, ir taip išsigryniname tikslą.
2. Kas yra pirkėjai?
Žinodami pirkėjo profilį, galime sudaryti kriterijų sąrašą, tuomet svetainės kūrimas bus orientuotas į kliento poreikius. Pavyzdžiui, jei pirkėja(-s) yra interjero dizainerė(-is), tuomet internetinėje svetainėje turi būti tik kokybiška vizualinė medžiaga.
3. Kaip lankytojai randa svetainę?
Svetainės kūrimas prasideda nuo tinkamos struktūros pasirinkimo: žinodami, kokiu būdu klientai patenka į svetainę, galime pasirūpinti patogia vartotojo naršymo kelione.
Atsakius į šiuos klausimus pradedame dirbti su:
1. Vertės pasiūlymu – tinkamas pasiūlymas padeda įtraukti vartotojus, apie jį kalbama visoje svetainėje;
2. Svetainės struktūra skirta patogiai vartotojo kelionei;
3. Svetainės dizainu – dažnai tai imliausias laikui darbas, tačiau tinkamai parinkus svetainei keliamus kriterijus, atsiribojama nuo subjektyvaus dizaino vertinimo;
4. Programavimo darbais.
Jeigu Jūsų planuose internetinės svetainės kūrimas ar jau turimos atnaujinimas, lauksime Jūsų užklausos.