INTERNETINĖ SVETAINĖ

Atėjęs į internetinę svetainę lankytojas skiria 10 sekundžių įvertinti, ar joje esanti informacija yra tai, ko jis ieškojo. Siekiant didesnio lankytojų įsitraukimo ir geresnio internetinės svetainės funkcionalumo, būtina atsakyti į šiuos klausimus:

1.   Koks Jūsų internetinės svetainės tikslas?

Pasitaiko, kad internetiniam puslapiui keliami keli tikslai, tačiau siekiant maksimaliai optimizuoti rezultatus, rekomenduojame kelti vieną aiškų tikslą. Jį nustatyti reikalingas išsamus pokalbis, kurio metu įsigiliname į kliento verslą, sąlyčio su klientais taškus, vertės grandinę, ir taip išsigryniname tikslą.

2.   Kas yra pirkėjai?

Žinodami pirkėjo profilį, galime sudaryti kriterijų sąrašą, tuomet svetainės kūrimas bus orientuotas į kliento poreikius. Pavyzdžiui, jei pirkėja(-s) yra interjero dizainerė(-is), tuomet internetinėje svetainėje turi būti tik kokybiška vizualinė medžiaga.

3.   Kaip lankytojai randa svetainę?

 

Svetainės kūrimas prasideda nuo tinkamos struktūros pasirinkimo: žinodami, kokiu būdu klientai patenka į svetainę, galime pasirūpinti patogia vartotojo naršymo kelione.

 

Atsakius į šiuos klausimus pradedame dirbti su:

1.   Vertės pasiūlymu – tinkamas pasiūlymas padeda įtraukti vartotojus, apie jį kalbama visoje svetainėje;

2.   Svetainės struktūra skirta patogiai vartotojo kelionei;

3.   Svetainės dizainu – dažnai tai imliausias laikui darbas, tačiau tinkamai parinkus svetainei keliamus kriterijus, atsiribojama nuo subjektyvaus dizaino vertinimo;

4.   Programavimo darbais.

 

Jeigu Jūsų planuose internetinės svetainės kūrimas ar jau turimos atnaujinimas, lauksime Jūsų užklausos. 

Susisiekite

Marketingo agentūra „Sėkmingi“

Laisvės al. 82, Kaunas

Biurų centras „Workland“, 3 aukštas

  • Grey Facebook Icon
  • Grey LinkedIn Icon

© 2020 UAB Sėkmingi