GOOGLE ADS
Dažniausiai užduodamas pirmas klausimas apie Google Ads – kokio dydžio biudžeto reikalauja reklama Google?
Klientams paruošiame Google Ads biudžetą atlikę šiuos tris žingsnius:
1. Sutariame, koks yra siekiamas tikslas.
Adwords reklama leidžia tiksliai identifikuoti kiekvieną kliento kelionės žingsnį. Todėl bet kuriam marketingo tikslui rasime tinkamus rodiklius matuoti progresą. Google reklama pavyzdžiuose:
-
Pristatome naują prekinį ženklą ir siekiame žinomumo (brand awareness). Siekiame didesnio skelbimų parodymų skaičiaus (reach), siekiame, kad paieškos tinkle skelbimas būtų rodomas kuo aukščiau (ranking). Matuojame paieškų pagal prekės ženklą skaičiaus augimą.
-
Norime padidinti srautą į svetainę, siekiame, kad kuo daugiau potencialių klientų susipažintų su mūsų produktų privalumais (brand consideration). Matuojame apsilankymus svetainėje (clicks) bei joje praleistą laiką/ turinio įsisavinimą.
-
Norime didinti pardavimus (revenue) arba generuoti daugiau užklausų (leads). Matuojame konversijas – konkrečius lankytojų atliekamus veiksmus arba el. parduotuvės generuojamas pajamas.
2. Įvertiname konkurenciją Google Ads erdvėje. Naudojame Google Ads analitikos ir prognozavimo įrankius, siekdami rasti tinkamiausius raktažodžius, efektyviausius reklamų derinius, prognozuojame srautą, paspaudimo kainas ir konversijų tikimybes.
3. Remdamiesi savo patirtimi vykdant panašias Google Ads kampanijas įvertiname inerciją, sezoniškumą, klientų elgsenos ir kitus rinkos faktorius.
Tokį patį principą taikome ne tik Google Ads, bet ir kitiems skaitmeninio marketingo įrankiams.
Per 2-3 dienas paruošiame skaitmeninės kampanijos planą su biudžetu ir prognozuojamais rezultatais.