top of page

 

GOOGLE ADS

Google Ads: Google paieškos ir vaizdinės reklamos kampanijos

Google paieškos ir vaizdinės reklamos kampanijos

 

Reklama Google paieškos tinkle reiškia, kad jums sukurtas tekstinis skelbimas bus rodomas paieškos rezultatuose, kai vartotojai į paieškos laukelį ves raktinius žodžius, susijusius su jūsų siūlomomis paslaugomis ar prekėmis. Na, o vaizdinės reklamos tinklas padės pasiekti vartotojus, naršančius įvairiose internetinėse svetainėse (naujienų portaluose, YouTube, Gmail ir t.t), kuriose jiems bus rodomi reklaminiai baneriai. Reklaminėms kampanijoms priskiriame jūsų norimą pasiekti tikslą: pardavimų didinimą, reklamos atsiperkamumą, srautą į jūsų tinklalapį, prekių ženklo žinomumo didinimą ar kitą. Kampanijų optimizavimui naudojame Google Ads sistemoje integruotus dirbtinio intelekto sprendimus, kurie padeda lengviau pasiekti tikslinę auditoriją ir padidinti konversijas. Konversijas, tuo tarpu, nustatome per Google Tag Manager.

Retargetingas ir remarketingas

Google Ads pagalba padedame jums iš naujo sudominti potencialius klientus, kurie apsilankė jūsų svetainėje, tačiau neatliko pageidaujamo veiksmo (nepateikė jums užklausos, neužsisakė prenumeratos, nenusipirko prekės ar paslaugos ir pan.) ir priminti apie save esamiems klientams. Vartotojus, apsilankiusius jūsų svetainėje, grupuojame pagal daugybę įvairių parametrų, kad galėtume juos lengviau pasiekti naudodami jiems pritaikytus, personalizuotus reklaminius skelbimus.

Youtube reklama

Naudodami vaizdo įrašo reklamines kampanijas galime rodyti skelbimus „YouTube“ vaizdo įrašuose. Tikslines jūsų auditorijas pasiekiame taikydami kelis skirtingus būdus: pagal pomėgių temas, raktažodžius, demografinius rodiklius. YouTube kampanijoms naudojame įvairius skelbimų formatus:

  • Praleidžiamieji skelbimai – sraute rodomi prieš kitą vaizdo įrašą, vaizdo įrašo metu arba po jo. Praėjus penkioms sekundėms po to, kai skelbimas pradedamas rodyti, žiūrinčiam vartotojui leidžiama skelbimą praleisti.

  • Nepraleidžiamieji skelbimai – rodomi prieš kitus vaizdo įrašus, per juos arba po jų. Skelbimai gali būti penkiolikos sekundžių arba trumpesni.

  • Trumpi vaizdo įrašo skelbimai – tai skelbimo formatas, leidžiantis pasiekti platų potencialių klientų ratą ir padidinti prekių ženklo žinomumą, pateikiant trumpą ir įsimintiną pranešimą. Šie skelbimai trunka tik šešias sekundes ar trumpiau, bet vartotojai negali jų praleisti.

  • Vaizdo įrašo skelbimai sklaidos kanale – tai reklaminiai vaizdo įrašai, kurie vartotojams paleidžiami spustelėjus skelbimo miniatiūrą.

Performance Max kampanijos

pMax yra reklaminių kampanijų tipas, kuris leidžia sukurti vieną kampaniją, apimančią visus Google kanalus – paieškos ir vaizdinės reklamos tinklą, Gmail, YouTube, Shopping Ads. Ji sukurta siekiant pagerinti paieškos kampanijas ir padėti surasti daugiau konversijas (pageidaujamus veiksmus) atliekančių vartotojų visuose „Google“ kanaluose. pMax kampanijos, naudodamos realiu laiku optimizuojamą išmanųjį kainų siūlymą, padeda didinti našumą pagal pasirinktus tikslus bei gauti daugiau ir didesnės vertės konversijų. Visos pMax dirbtinio intelekto technologijos optimizuoja reklamines kampanijas pagal konkretų reklamavimo tikslą: tikslinį mokestį už konversiją (atliktą veiksmą), tikslų reklamos atsiperkamumo procentą ar kitą.

Google Tag Manager ir GA4 paruošimas

Google Tag Manager – tai įrankis, padedantis nustatyti ir sekti konversijas jūsų internetinėje svetainėje. Konversijos gali būti paspaudimai ant kontaktinio telefono numerio ar formos išsiuntimų užklausos, jei siekiama gauti kuo daugiau užklausų. Jei tikslas internetiniai pardavimai – konversijas galima nustatyti ant įsidėjimo į krepšelį ir pirkimo. Nustačius kas yra konversijos per Google Tag Manager, pasirūpiname, kad jos būtų atvaizduojamos ir Google Analytics 4 duomenų analitikos įrankyje – tokiu būdu verslo vadovai ir atstovai gali matyti ir suprasti, kaip sekasi jų verslui (kiek gauta užklausų ar įvykdyta pardavimų). Google Analytics 4 taip pat padeda geriau suprasti ir įvertinti jūsų internetinės svetainės funkcionalumą ir patogumą lankytojui.

SEO auditas

Svetainės optimizavimas paieškos sistemoms – tai internetinių puslapių matomumo didinimo procesas, siekiant pritraukti į juos tikslinę auditoriją. Teisingai atlikti SEO optimizavimo darbai užtikrina, kad tikslinė auditorija peržiūrėtų jūsų turinį, o pačiame turinyje būtų naudojami tinkami raktiniai žodžiai. Pasirūpinus vidine SEO optimizacija, jūsų puslapis yra naudingas vartotojui, nes turi paprastą ir lengvai suprantamą navigaciją bei yra lengvai skaitomas. Taip pat svarbu nepamiršti ir išorinio SEO. Tai yra internete atliekami veiksmai, tokie kaip išorinių nuorodų tinklo kūrimas, kurie veda vartotojus į jūsų svetainę. Kuo geresnius “domeno autoriteto” balus turi svetainės, kuriose talpinamos jūsų internetinio puslapio išorinės nuorodos, tuo didesnė tikimybė, kad sulauksite didesnio vartotojų srauto ir užimsite aukštesnes pozicijas Google paieškos sistemoje. Tvarkinga SEO optimizacija gerina svetainės statistinius rodiklius, į kuriuos atsižvelgia Google algoritmai, spręsdami ar puslapio pozicija turi būti aukštesnė ar žemesnė.

 

Google Ads: Retargetingas ir remarketingas
Google Ads: Youtube reklama
Google Ads: Performance Max kampanijos
Google Ads: GTM ir GA4 paruošimas
Google Ads: SEO auditas
Google ads: performance
bottom of page